by AlexSchaft » Sun Apr 15, 2012 6:31 am
Antonio,
I've gotten around it for now by adding
-ldflag=-Wl,--allow-multiple-definition
Now to get my resources in... Have like the following
BMP_3DSET BITMAP
{
'42 4D F6 00 00 00 00 00 00 00 76 00 00 00 28 00'
'00 00 10 00 00 00 10 00 00 00 01 00 04 00 00 00'
'00 00 80 00 00 00 12 0B 00 00 12 0B 00 00 10 00'
'00 00 10 00 00 00 00 00 00 00 00 00 80 00 00 80'
'00 00 00 80 80 00 80 00 00 00 80 00 80 00 80 80'
'00 00 80 80 80 00 C0 C0 C0 00 00 00 FF 00 C0 C0'
'C0 00 00 FF FF 00 FF 00 00 00 C0 C0 C0 00 FF FF'
'00 00 FF FF FF 00 DA DA D7 44 7A DA DA DA AD AD'
'74 77 47 AD AD AD DA DA 4A DA D4 DA DA DA AD A7'
'4D AD A4 7D AD AD DA D4 DA DA DA 7A DA DA AD 74'
'AD AD AD AD AD AD 77 74 77 77 77 77 77 7A 88 74'
'88 88 88 88 88 AD FF 74 FF FF FF FF FF FA AD 74'
'AD AD AD 44 AD AD DA 74 DA DA D4 44 DA DA AD A4'
'AD AD 44 44 AD AD DA D7 4A DA D4 44 DA DA AD AD'
'4D AD 74 AD AD AD DA DA 74 77 47 DA DA DA AD AD'
'A7 44 7D AD AD AD'
}
Is there an easy way to convert these?